9 Haziran 2011 Perşembe

GLAMOUR 2011 GECESINDEN GUZEL GORUNTULER

Dun aksam Londra'da Glamour Dergisi tarafindan duzenlenen Women Of The Year Odul torenine katilan isimlerden kiyafetleriyle dikkatimi ceken bircok isim oldu. Benim gecedeki favori isimlerimden biri Kim Kardashian digeri ise Rosie Huntington oldu. Sizin favoriniz kim?


 Daisy Lowe sezonun en one cikan detayi renkler ve cizgileri birarada bulunduran Versace etegini, yine spring 2011 sezondan Versace uzun kollu bluzu, yesil clutchi ve siyah stilettolari ile tamamlamis. Sac ve makyaji tam bir felaket olsa da kiyafetini cok begendim.
Gemma Arterton'in spring 2011 sezonuna ait mini siyah bagcikli Gucci elbisesini ve sezonun trendi ince bantli Gucci sandaletlerini de begendim. Ama diz boyu bir elbisenin kendisine daha cok yakisacagini dusundum, fizigine bu elbiseyi pek yakistirmadim.
Kirmizi halida Balmain goremiyoruz derken, MTV sinema odullerinden sonra Glamour Women of the Year odul toreninde de Kristen Stewart'in tercihi yine straplez Balmain bir elbiseden yana olmus. Ama bu sefer saci ve makyaji fazla ozensiz gorunuyor.

 Tam bir Victoria Beckham tutkunu olan Katherine Jenkins Glamour 2011'de kirmizi halida tercihini pembe uzun Victoria Beckham elbiseden yana kullanmis. Sac ve ten rengine cok uyan bu elbiseyi duzgun fizigiyle cok guzel tasimis.
Rosie Huntington ise bana gore gecenin en muhtesem isimlerinden olmus. Ten rengi Stella Mccartney elbisesini, ten rengi Louboutin stilettolari ile birlikte giyen Rosie Huntington dogal gorunumlu saclari ve sade makyajiyla kusursuz gorunuyor.
Kristen Wiig geceye hardal sarisi J Mendel elbisesi ile katilarak yasina uygun sade bir siklik tercih etmis.
Ellie Goulding'in siyah beyaz Jonathan Saunders elbisesini cok farkli ve sik buldum.

Kim Kardashian suphesiz gecenin en goz alici ismi olmus, dantel siyah straplez Dolce&Gabbana elbisesini muhtesem Lorraine Schwartz kupeleri ve bilezikleri ile tamamlayarak kiyafete cok farkli bir hava vermis. Siki toplanmis saclari ve gozlerini on plana cikaran makyaji ile gecenin en iddiali isimlerinden olmayi basarmis.
Jessie J; siyah pullu straplez Dolce&Gabbana elbisesini iri Mawi bir kolye ile hareketlendirmis. Tasarimlarini cok begendigim taki markasi Mawi'nin bu kolyesini de cok begendim, kiyafetine farkli bir hava vermis.

Hiç yorum yok:

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...