22 Ağustos 2011 Pazartesi

KIM KARDASHIAN IN ILK DUGUN GORUNTULERI

Kim Kardashian-Kris Humphries dugunu ile ilgili cok net resimler henuz yok gibi..Sadece dugunun dekoruyla ilgili net resimler var.. Videolar icin E Entertainment fotograflar icinse People 'la anlasan Kardashian in dugunu ile ilgili daha genis bir haber yapacagim hem kiyafetler hemde dekorla ilgili. Simdilik bu video birazda olsa benim merakimin gecmesine yardimci oldu..
Kim Kardashian in kendisi gibi kardesleri ve annesininde fildisi tonlarinda Vera Wang elbiseler giymeleri cok esprili olmus.. Yegeni Mason ise tam bir lokum!


8 yorum:

Adsız dedi ki...

bence çok arap gibi olmus makyajı normal zamanda daha guzel kaslarımı fazla bı degısmıs ne olmus anlamadım

Filiz Unsal dedi ki...

annesi nedir oyle allah askına hediye paketi gibi

cimcime dedi ki...

Bencdeee zaten dugunun konsepti siyah beyazmis ben zaten hep sacma bulurum beyaz giyilmezi gelinlik ayri tuvalet ayri sey insanlar istedigi rengi secmekte ozgr oolmali tabi ama ben kiskandim resmen ne guzel kizkardesleri annesi filan benimde kizkardesim olsa beyaz giymesini isteyebilirdim :)

Adsız dedi ki...

Bence hicc guzel olmamis kardesleri ozellikle kimi merak ediyorum annesi zaten herzaman cok antipatik gelmistr bana

Cansu Cakir dedi ki...

Keske gelin makyaji olarak daha soft renkleri tercih etseydi, kaslarini Anastasia sekillendirmis dugun oncesi, bende pek sevmedim..

Cansu Cakir dedi ki...

Filizcim annesinin elbisesi gercekten tam bir hediye paketi olmus:)

Cansu Cakir dedi ki...

Sevgili Cimcime aslinda Kate Middleton'in dugununde Pippa'nin beyaz giymeside benim cok hosuma gitmisti:) Bencede kisitlama olmamali beyaz da giyilebilmeli ama tabi gelinlik gibi modeller secilmemeli:) bence Pippa'nin giydigi muhtesemdi..

Cansu Cakir dedi ki...

Sevgili Adsiz; daha net resimleri bulunca ekleyecegim:)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...