28 Eylül 2011 Çarşamba

GUCCİ FLORANSA MÜZESİ AÇILIŞ KONUKLARI

Gucci Kreatif Direktörü Frida Giannini haklı olarak gecenin en iddialı elbisesini giymiş..
Siyah-gold tamamı püskülden oluşan Gucci elbisesi ile bana daha çok Balmain'in tarzını hatırlatsada elbiseyi çok beğendim.. Bence bu resimdeki tek sorun Frida Giannini'nin soluk makyajı..

 Charlotte Casiraghi'nin son zamanlardaki en iyi seçimi diyebilirim! Yeşil Gucci püsküllü elbisesi ve Gucci sandaletleri müthiş bir uyum içinde.. Renk inanılmaz yakışmış,saç ve makyaj tam kararında.. Kusursuz diyebirim :)

 Camilla Belle Resort 2012 sezonuna ait siyah-gold renklerdeki çiçek detaylı Gucci elbisesini yine Gucci sandaletler ve clutch ile tamamlamış.. Görüntü son derece hoş fakat Belle'i artık farklı bir saç ile görmek istiyorum!

      Anna Wintour ve Emmanuelle Alt geceye görmeye alışık olduğumuz tarzlarında seçimler yaparak katılmışlar..

3 yorum:

Trendydolap dedi ki...

Frida Giannini gelecek bahar sezonundan siyah-altın püsküllü elbisesi harikaaaaaa. O elbisenin içersinde olmak isterdimmm

http://trendydolap.blogspot.com/

Cansu Cakir dedi ki...

bencede gecenin en guzel secimlerinden birini yapmis markanin kreatif direktoru olarak:)

nihan dedi ki...

Herkes çok şık ve alımlı görünüyor:))Gucci benim en vazgeçilmez markalarımdan severim oldum olası yalnız bende frida'ya bayıldım çok şık bir elbiseyi güzel taşımış eline sağlık cansucum:)))

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...