5 Eylül 2011 Pazartesi

HARPER SEVEN BECKHAM'IN ILK GEZMESI

David-Victoria Beckham ciftinin henuz 7 haftalik olan kizlari Harper Seven Beckham'in ilk resmini twitterdan yayinlamislardi ve bende sizlerle paylasmistim.  Bugun ise Victoria Beckham kizi Harper ve ogullari Brooklyn, Romeo ve Cruz ile Los Angeles'da gezerken goruntulenmis.. Annesi gibi bir moda ikonu olacagini dusundugum Harper'in ilk kiyafetini de cok begendim:)) Bence Harper hala annesine benziyor siz ne dusunuyorsunuz?









2 gun oncede Victoria-David Beckham cifti kizlari Harper ve en buyuk ogullari Brooklyn ile alisverise cikmislar.. Bebek magazasi Bonpoint'den Harper icin alisveris yaparken bu kez Harper babasinin kucagindaydi.. Brooklyn de kardesinin pusetini ve yeni kiyafetlerinin bulundugu torbayi tasiyordu:)



Vee Victoria Beckham.. Sadece 7 hafta once 4.kez dogum yapan Victoria Beckham goruntusuyle beni cok sasirtti. Bu resmin 5 sene once cekildigini soyleseler inanirdim, gecen yillar Victoria Beckham'i hic etkilemiyor anlasilan:) Siyah deri pantalonu, siyah atleti, siyah Louboutin'in en yuksek topuklusu "Daffodile" modeli stilettolari ve Burgundy Birkin'i ile kesinlikle 4 cocuk annesi gibi gorunmuyor.. 

10 yorum:

Dilara dedi ki...

Super bir post olmus, yine hic gormedigim resimleri ilk senin blogunda gordum.. Tebrikler canim:)

Unknown dedi ki...

26 günde 12 kiloyu vermiş ama bu aralar morali baya bi bozuk belli :) Harper seven için blog adresi çoktan kapılmış bile Harper'ın büyümesini ve moda blogu olmasını beklememize gerek kalmamış anlaşılan ilk kıyafetide bu olur :))

www.curcunam.net

Adsız dedi ki...

Hiç şaşırmadım hatta adını birileri tescil bile ettirmiştir şimdiden:) annesi gibi onunda bir marka olacağına eminim:)

Adsız dedi ki...

çocuk çok tatlı ya...david ve victoria da kızlarına baya düşkün olacak belli---merve

Adsız dedi ki...

bende bayılıyorum boyle kalabalık ailelere brad pitt angelina jolie gibi cok tatlılar

Cansu Cakir dedi ki...

Dilaracim cok tesekkurler:)

Cansu Cakir dedi ki...

Curcunam sana katiliyorum, simdilik ilk kiyafeti bunlar:) Victoria Beckham nasil bukadar cabuk vermis 12 kiloyu inanamiyorum

Cansu Cakir dedi ki...

Harper Seven Beckham diye bloglar coktan alinmis:(

Cansu Cakir dedi ki...

Mervecim cok sirin bir cocuk, zaten Beckhamlar hep cocuklariyla olan bir aile duskunler sanirim:)

Cansu Cakir dedi ki...

Kalabalik aileler eglenceli de oluyor:)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...