2 Eylül 2011 Cuma

VENEDİK FİLM FESTIVALİ'NİN İKİ GÜNÜ

Madonna çok güzel renklerdeki kelebek figürlü Vionnet elbisesi ile son zamanlarda gördüğüm en güzel Madonna! Kırmızı çerçeveli gözlükleri ve açık bıraktığı saçlarıyla kusursuz!


 Adini ilk defa bugun Red Carpet'da duydugum Ingiliz aktris Andrea Riseborough'un giydigi fall 2009 sezonundan Dior Couture etek gercekten bir sanat eseri kadar guzel.. John Galliano'nun saheserlerinden sadece biri.. Fakat bence ustune giydigi kat kat ipek bustiyer yerine farkli bir kumastan, daha dokumlu ve modern kesimde bir ust tercih etmeliydi. Bu haliyle cok cok eski duruyor sanki 2009 degilde 2004-2005 yilina aitmis gibi.. Tam bir Ingiliz ten rengine sahip olan Riseborough'un makyaji ve yuzu gercekten guzel..

Natasha Poly'nin Gucci'den baska bir marka tercih etmesi sasirtici olurdu.. Hatirlarsaniz fall 2011 sezonundan bu elbiseyi daha once de 2011 Met Gala'da Jennifer Lopez giymisti. Bu fusya elbiseyi bence Natasha Poly acik ara daha iyi tasimis.

Asia Argento'nun siyah Alberta Ferretti elbisesi bana azda olsa Blake Lively'nin' Gossip Girl'de giydiği Zuhair Murad elbisesini hatırlattı.Argento uzun boyunu ve güzel bacaklarını ortaya çıkaracak çok doğru bir seçim yapmış.. Cluth'ınıda çok beğendim fakat ne olduğunu çözemedim..

Kate Winslet'da Victoria Beckham giyen ünlülerden biri artık.. Elbiseyi önden görünce yakası dışında bana pek bir özelliği var gibi gelmemişti fakat arkasındaki fermuar detayını gorunce fikrim degişti..
Elbisenin gerek kumaşına gerek modeline bu Jimmy Choo ayakkabılar çok fazla olmuş.. Keşke daha sade ayakkabılar giyseydi.. Makyajı ve saçı kusursuz tabi önündeki kabartmayı görmezsek :)

Abbie Cornish'in Versace elbisesinin herşeyden önce renk geçişi çok güzel.. Çoğumuz bu elbiseyi çok abartılı bulabiliriz ama Cornish o kadar sade bir şekilde giymişki ben kusur bulamadım.. Makyajı yok denecek kadar az, saçları sanki evde kendi yapıpta çıkmış havasında..

Violante Placido,Alberta Ferretti mavi bir elbise tercih etmiş.Üst kısmı taşlarla süslü bu elbisenin etek kesimi ve belindeki siyah kemer elbisenin havasını oldukça değiştirmiş.Clutch'ı takıları ise elbisesiyle uyum içinde..Bu elbise aynı zamanda Placido'nun göz rengiyle bütünleşmiş gibi..

Evan Rachel Wood'un ilk olarak giydiği Dolce&Gabbana pantolon ve ceketli görüntüsüne hayran kaldım.. Salvatore Ferragamo stilettoları ise çok tarz durmuş..


1.gunun kirmizi halisinda giydigi fall 2011 sezonundan Alessandro Rich beyaz gömlek elbisesini hiç beğenmedim. Ust kısmındaki danteller anlamsız bir ağırlık katarken kemeri ise son derece hafif kalmış.. Hele Guiseppe Zanotti sandaletlerine diyecek söz bulamıyorum! 

Marisa Tomei kırmızı halıda pek alışık olmadığımız bir renkteki Marios Schwab Fall 2011 elbisesiyle karşımızda.. Renk çok yakışmış.. Elbisenin yaka kısmındaki inci detayından dolayı takı kullanmaya ihtiyaç duymayan Tomei'in  sadeliği ve bakışları cok hoşuma gitti..

Elie Saab'sız bir kırmızı halı olmaz tabi! Diane Kruger Elie Saab Fall 2011 Couture krem rengi elbisesini 
hiç bir aksesuar kullanmayarak giymiş.. Neden bilmiyorum ama bana fazla sade geldi sanırım şaçını kestirmiş,teni beyaz ve makyajıda hafif ve hiçbir takıda kullanmamış.. Ben çok daha alımlı olabilirdi diye düşünüyorum ama yinede bu saydıklarımda güzelliğine ve şıklığına gölge düşürememiş..

Cindy Crawford ise Roberto Cavalli kırmızı bir elbise giymiş.. Elbiseyi hiç beğenmedim bence son derece alaturka duruyor.. Hele spaghetti askı olmasına hiç anlam veremedim!! Ama Crawford yaşlandıkça gençliğini aratmayacak şekilde güzelleşiyor..
Hatta Project Runway yarışmasındada jüri üyeliği yaptığı bölümde izlediğim kadarıyla spor kıyafetlerle çok daha çekici gözüküyor..
Bu görüntüde tek beğendiğim Crawford'un güzelliği ve Chopard Bileziği..

Bir elbisede en nefret ettiği şey yukarıdaki resimdeki elbisenin arkasında gördüğünüz tüylerdir ama Vittoria Puccini'nin Versace Fall 2011 elbisesini tümüyle çok beğendim..Rengi o kadar güzel ve işlemeleri o kadar sadeki elbisenin hiç bir detayı göz yormuyor..Saçları,aksesuarları ve selamlama şekli ile tam bir aktris!

Işte o nefret ettiğim tüyler bu elbisenin üzerindekiler.. Bianca Brandolini D'adda'nın giydiği Giambattista Valli Fall 2011 Couture elbisesi hem uzun kollu hemde leopar olmasından dolayı zaten fazlasıyla abartılı  birde o etek kısmındaki yoğun tüyler inanılmaz itici olmuş.. Fendi Clutch'ı ise bu elbise için büyük bir seçim.. En beğenmediğim görüntü Bianca'nın ki oluyor..

6 yorum:

BasakY dedi ki...

fikirlerine katılıyorum leopar elbise gerçekten itici!!

Gülay dedi ki...

ben dg takımı çok beğendim bır ceket pantalon ve kapalı yaka gomlek bu kadar femınen tasınabılırdı karelı stılettolarda kalbımı fethettı

Adsız dedi ki...

bence bianca ve cindy felakett otesi favorim madonna
bu arada sen ne düşünüyorsun bilmiyorum ama herkesın elbısesi alakasız hani oscar yada grammy gibi full bir şıklık yok

Cansu Cakir dedi ki...

Başakcım normalde ben leoparı çok severim fakat bu elbiseyi hiç beğenmedim bence leopar çok kritik bir desen ,rengi birleştirildiği kumaşlar o kadar önemliki yanlış yapıldığında hemen çirkin yada basit bir görüntü ortaya cıkabılıyor

Cansu Cakir dedi ki...

Gulay sana katiliyorum canim bence bir pantalon ceketle , beyaz elbiseden cok daha sik olmus.. Ferragamo'larida cok guzel bir hava vermis kiyafete.. Sac modelide cok yakismis, bukadar maskulen bir kiyafetle feminen bir goruntu elde etmesinde bence sac modelininde payi var:)

Cansu Cakir dedi ki...

Sevgili Adsiz, dedigim gibi bende Bianca'yi da Ciny'i de hic begenmedim. En cok garibime giden de 2 isimde cok guzel ama sectikleri kiyafetlerle kendilerini cirkinlestirmisler. Ozellikle Christian Dior elbisesiyle Andrea ve Victoria Beckham elbisesiyle Kate ayni kirmizi halida yuruyor olamazlar diye dusundum:) Cok dogru bir bakis acisi olmus gercekten kiyafetler birbiriyle uyumsuz:)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...