1 Kasım 2011 Salı

GUNUN STILI: SANEM TEZMAN

Kışın en popüler renklerinden asker yeşili M Missoni montunu Isabel Marant puskullu çizmeleri ve siyah kelly'si ile tamamlayan Sanem Tezman oldukça şık görünüyor.(Aylar once Isabel Marant Fringe çizmelerin bu kışta moda olacağından bahsetmiştim:))
Yesil tenine ve saçına oldukça yakısmıs,bu uzun çizmeler Tezman gibi ince ve uzun bacaklıların yapması gereken bie seçim.bu kombinasyonuda olabilecek en dogru model uzun saplı bir çanta  (Hermes Kelly) ile tamamlamış..Tebrikler!
Nasıl satın alabilirim?
M Missoni palto: My Wardrope ($1315)
Isabel Marant Çizmeler: Net-A-Porter ($ 2200)

22 yorum:

zeynep dedi ki...

Cok guzel olmus monta bayildim ama cizmeleri sevmiyorum bir turlude sevemedim sanitrim puskul gormekten sikildim artik ama genel goruntu cok uyumlu ve tarz zeynep

Adsız dedi ki...

Montu. Cok cok guzel rengi kumasi cok da iyi tasimis

Adsız dedi ki...

Bu kis gordugum en guzel kaban sanem tezmani aslinda cok begenmezdim derin mermercinin benzeri gibi gelirdi ama gun gectikce oda kendine hasbir trza sahip oluyor gibime geliyor:) zaten tipi cok guzel ne giyse yakisiyor:)

BasakY dedi ki...

Ben montla cizmeyi pek bagdastiramadim fazla goz yorucu olmus ..cok daha sade bir cizme yada bot giyseymis daha guzel olurmus bence yada bu cizmelerin kisa boyunu

Adsız dedi ki...

bence cok guzel olmusyesılde cok yakısmıs sac rengine bayılıyorum

nihan dedi ki...

Anlamadığım tek şey millet deli gibi bu kadının saç rengini beğeniyor yada soruyor yahu düpedüz sarı değilmi bu saç benmi körüm anlayamadım bu saçın ne özelliği var ki? Hani hürrem kızılı olur sorarsın ne renk nasıl ortaya çıktı hangi boya karıştı merak edersin yada değişik bir karamel yada değişik bir kahve merak edip sorulur bunun nesi soruluyor çoğu sarışın bu tonda saçları var gölgesiz risksiz sarı işte bu ne farkı var diğer sarılardan anlamıyorum gerçekten saça kıyafete göre yorum yapılmıyor bazen sırf isme yorum yapılıyor sanem tezmansa mükemmel saç siren ertansa süper şık öyle değilki bu işler yanlış anlaşılmasın kimsenin zevkine birşey demiyorum saygımı koruyorum ama herkeste olan saçın özelliğini anlayamadım cansucum sevgiler kusura bakma lütfen:)

Adsız dedi ki...

saç rengini beğenmiyorum ya olduğundan çok büyük gösteriyo kendisini

Buse dedi ki...

Nihana katılıyorum. bazı bayanların bu sac rengi eleştirilirken neden birkaç isme süper deniyor?komik ve tutarsız oluyor.Cansucum sen değil ama başka baziii!,,,, blog yazarları özellikle. Blogunun ismi gibi sosyeteye çalışıyor.Taraf tutmak hat safha.tutarsiz yorum hat safha. Haaaa birde yorumlarının zıttını yazinca yayinlamamak hat safha. Komik ötesi komik yani. Senin kaliten yüzünden müdaviminin :))

Cansu Cakir dedi ki...

Zeynep; bence duz bir cizme ile daha guzel olabilirdi.. Cizmeleri gormekten bikmis olabilirsin agustos ayinda Kardashianlar giymeye basladiginda haber yapmistm hatirlarsan:)

Adsiz; bencede mont cok guzel..

Adsiz; herkes Derin Mermerci'ye benzettigi icin ister istemez etkileniliyor, ve hep onunla kiyaslaniyor. Ama ben begeniyorum kendisinide giyiminide..

Basak Y; sana aynen katiliyorum kesinlikle duz cizmeyle cok cok daha guzel olurdu, boyle fazla goz yorucu olmus..

Adsiz; sarisin oldugu icin yesil yakismis..

Cansu Cakir dedi ki...

Nihancim oncellikle hosgeldin:)) Uzun bir suredir yoktun, yoklugun da oldukca hissediliyordu, her postuma yorum yapmani ozlemisim;) Sanem Tezman'in saci acik sari, cok farkli bir renk degil aslinda.. Ama kisilere gore yorum yapiliyor herzaman butun dunyada:) Birseyi tasimak da onemli diye dusunerek sanirim canm..

Cansu Cakir dedi ki...

Buse; ben butun yorumlari yayinliyorum hakaret icermedigi surece.. Nihan'a da soyledigim gibi bence rengin bir ozelligi yok ama bazi isimler genel olarak begenildigi icin saclari ne renk olursa olsun goze guzel gelebiliyor:) Blake Lively mesela sacini ne renklere boyatti baskasinda begenilmeyen onda herzman begenildi..

nihan dedi ki...

Sevgili cansu güzel yorumların için teşekkür ederim inan bende her postta yorum yapmayı özledim:))) Öncelikle canım şunu söyleyim elbette her saçı her bayan kaldıramaz sanem hanıma yakışır da başka bayanda kötü durur asla lafım yok ama sorun şurda bu kadının saç rengi süper acaba kuaförü kim acaba hangi renk diye merak eden bir kesim ve bazı bloglar var bu saçın merak edilecek bir tarafı yok biraz iyi olan bir kuaför bu saç rengini yakalar zaten artı saç çoğu kişide var öyle merak edilicek saç değil renkte süper ötesi değil normal açık sarı işte:)Buse'ye de katılıyorum bazı bloglar sosyeteye çalışıyor başkası yapınca saçma sapan eleştiler yapıyor sonrada sinirlenip blog kapatıyorlar neyse cansucum sevgiler:)))

merve dedi ki...

buse ve nihana katılıyorum ısıl recbere bu sac rengi icin saydırıyolar bu kadına harika diyorlar

mine dedi ki...

Hakikaten bende arkadaşlara katılıyorum.Benim görüşüm şöyle ister beğenin ister beğenmeyin tamamen kendi görüşüm herhangi bir art niyetle yazmıyorum bazı isimlere karşı bir saygı mı var bir imtiyaz mi var sosyetenin önemli simaları diye eleştirirken bile böyle bir saygı içinde yapılıyorlar gibi geliyor ama ışıl reçber tabi sosyete değil sallamak serbest bazı bloglar sallıyo atıyo tutuyo neler neler yazıyor ama sanem hanım on numara saç acaba hangi renk diyorlar.Deselerki ben sanem hanımda beğendim ışıl hanımda sevmedim okey derim ama ışılda rezalet duran saç rengi sanem hanımın saçında merak konusu oluyor anlamıyorum sanem tezman'ı beğenirim aynı zamanda ama ışıl hanımında ondan geri kalan tarafı yok hatta vucudu daha güzel daha havalı.Ama bazı isimler gibi sosyete değil ya ondandır bu yorumuma bir sürü sallayanlar olacak kimle kimi kıyaslıyorsun deyecekler biliyorum ama tamamen objektif yazdım ayrıca blog sahibi cansu hanıma güvenim tam objektif kaliteli bir blogger sözüm ona değil başkalarına ve genel bir değerlendirme yapmak istedim sadece tabiki tamamen benim görüşüm:)

Buse dedi ki...

Evet aynen arkadaslar isim vermek istememiştim ama Mine ve Merve'den sonra rahatlıkla verebilirim.İsil Recber bence daha iyi taşıyor bu sac rengini ve fiziği on basar Saneme.Hatta Sanem hanımın boyu İsil hanımın bacak boyu kadar .Ama ona heeep kötü eleştiri sallama sosyeteyim diye geçinene yalakalik ve taraf tutma.Artik sunu herkes anlamaliki hergüne dergide olmak sosyete olmak anlamına gelmez.İsmine bile sosyete diyenler blogunda enteresan geliyor bana.acaba tamamen sosyete merakı olmak mı:))))))

nihan dedi ki...

Hımmm burda bir tartışmamı var kaçırmışım hemen dahil olmalıyım:))Burda bende arkadaşlara katılıyorum sosyete denen isimlere bir kibarlık var ama futbolcu eşi şarkıcı türkücü takımına daha farklı bir yaklaşım var bazı bloglar bunu bariz yapıyor kör göze parmak misalı:)Kesinlikle ışıl hanımın vucudu sanem'den iyi hatta çok iyi artı daha havalı ve seksi bir bayan saç konusu ışıl hanımın fazla uzun olduğu için demode duruyor daha modern bir kesim gerekli ama ışıl'da rezalet olan saç sanem'de acaba hangi kuaför boyadı vayyy acayip bir saç rengi bu renge bayılıyorum oluyor buda komik bir durum daha önce yazdım zaten neyse cansucum kesinlikle katılıyorum arkadaşlara sosyete ne yaparsa yapsın şık oluyor mesala ezgi kıramer okey stil sahibi bir kadın kabul ediyorum ama geçen bloğuna girdim giydiği gömlek kot gömlek kot arada elbise arada kürk bu kadar vay efendim stil aldı başını gidiyor diyolar ma sen kot tişört giyince sıradan diyolar elbettte ezgi hanım daha sıradışı ama sıradışılık şıklık değil bazı kesimleri sırf sosyete diye kayırmamak lazım onlarda rüküş var hemde sayılamayacak kadar çok onlarda kötü fizik var ama çoğu kişi görmüyor bence ışıl hanım çoğu sosyeten güzel ve iyi vucutlu bunu kabul edip kimi göklere çıkarıyoruz dikkat etmeliyiz derim ben naçizane fikrim budur:)))

Adsız dedi ki...

Sorma nihan, bende su ezgi kramerin tarzını tartışırım.kadin zarif olabilir ama hep aynı ve sıkıcı giyiniyor.O yaştaki insanlara ve tarzlarına enerji lazım.Hic olmazsa arada sirada.Bide mümkünse onu açık ayakkabı giymesin parmaklar çok cirkinnnn:/

nihan dedi ki...

Benim gibi düşünen biri olması ne hoşuma gitti:))Oturdum üşenmedim bütün bloğa baktım sonuç kot tişört çıktı yani değişik olcam diye saçlamamış çoğu giydiğini beğenmedim ama ne kendisi ezgi kıramer büyük stil sahibi vay beeee!!!

Adsız dedi ki...

konu saça gelmiş madem sanem tezman saçı, mermerci kardeşler saçı,lerzan mutlu sarısı aynı şeyler işte bana göre.Sonradan yapma bahsedildiği gibi risksiz sarı saç.Haa herkes de bu rengi kolay kolay taşıyamaz o ayrı.

selin

Adsız dedi ki...

Bu kızda zaten ciddi bir Derin Mermerci takibi görüyorum ben.Basta sac olmak üzere://birçok seyinde...

Adsız dedi ki...

Rachel Zoe plastikliğinde bir kız, mutlaka da biri giydiriyordur, abartmayalım.

moda dedi ki...

Bu kadına hayran olmamak bümkün değil tam bir MODA aşığı.

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...