2 Kasım 2011 Çarşamba

KEMERLI MI KEMERSIZ MI??

Victoria Beckham tutkunu iki isim var karşımızda biri Feryal Gülman diğeri ise Beckham'ın yakın arkadaşı Eva Longoria.. Gri cashmere envelop üst ve crepe etekten olusan bu elbise iki farklı şekilde giyilmiş..
Feryal Gülman elbiseyi defiledeki gibi siyah kemeri ile kullanmayı tercih ederken Longoria ise kemersiz ve omzunu dusurerek elbiseyi kendi tarzina uyarlayarak giymiş.. Feryal Gulman YSL  Tribtoo stilettolar ile Eva Longoria ise bilekten bagli Brian Atwood'lari ile kiyafetini tamamlamis.
Ben olsam bu elbiseyi Eva Longoria gibi giyerdim çünkü daha genç bir havada ama şuda bir gerçek ki bu haliyle Victoria Beckham'ın elbiselerin dışında bir görüntüde, kalem gibi değil daha salaş:)
Feryal Gülman yaşı gereği elbiseyi defiledeki gibi giymiş bence resimde tek göze batan nokta açık bıraktığı saçları, topuz tercih etseymiş çok daha güzel olurmuş..

Nasil Satin Alabilirim?
Victoria Beckham Elbise: Net-a-Porter  $3.520

9 yorum:

What's Next dedi ki...

eva longoria kendine çok yakıştırmış bence. ayakkabı seçimi bir kere çok daha başarılı, saçları harika gözüküyor ve zaten onun havası yeterr :)

edankb.blogspot.com
bekleriim ;)

Cansu Cakir dedi ki...

evet eva longoria yasının verdiği avantajla cok daha dinamik bir goruntude sana katılıyorum:) gri dense siyah ayakkabılar daha dogru bir tercih olmus..

nihan dedi ki...

Uzun zamandır yoktum yurt dışında seyahatteydim döndüm döner dönmez bloga baktım umarım beni özlemişsindir:)))Bu postta yorum yapmak zor benim için çünkü iki bayanında hayranıyım eva'ya bayılıyorum nasıl alımlı ve seksi bir kadın feryal hanımsa benin idölüm resmen:))Elbise eva'da başka feryal hanımda başka durmuş bir kemer bu kadar değiştirebiliyormuş demekki bende eva gibi giyerdim yaşım eva'ya yakın olduğu için ama feryal gülman her elbisenin hakkını verdiği gibi bunun da hakkını veriyor doğrusu müthiş ötesi bir kadın:)))

Sema dedi ki...

Kesinlikle Ferryal Gulman diyorum EL elbiseyi oldurmus Hic havasi kalmamis. Kemer detayi bir elbiseyi bu kadar degistirebilir. Ben ayrica Feryal hanimin saclarinida begendim

Mina dedi ki...

Bayillldimmmm. FG muhtesem gorunuyor. Kac yasindadir acaba bilen varrmi? 45 civarimi??? Bende o yasta oyle gorunmek istiyorum

Adsız dedi ki...

eva tek kelimeyle harika

Adsız dedi ki...

Eva Longoria'ya taparım.Aşırı beğenirim.Ama ben olsam kesinlikle Feryal Gülman gibi kombinlemeyi tercih ederdim.Çok beğendim.İkisinde de farklı güzellikte durmuş yalnız.Ama oyum FG'a.

Selin

Adsız dedi ki...

Bu arada Feryal hn.46 yaşında.Bence saçlarını toplamaması daha yerinde olmuş.Onu da eklemek istedim:)

Selin

Cansu Cakir dedi ki...

Elbiseyi iki giyende birbirinden hos olunca karar vermekde zor oluyor..Ikısıde farklı tarzlarda tasımıs biri daha sık digerı spor..
Ben Feryal Gulman'ında yuzunun topuza cok musaıt oldugu ıcın oyle dusundum..Halada fikrim aynı:)
Evet yası 46 ve bu kadar fit ve bakımlı,umarım hepımız Feryal Gulman gıbı oluruz o yaslarda:)))

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...