30 Kasım 2011 Çarşamba

ORTAK ZEVKLER: EMILIO PUCCI ELBISE

Bu sezon bol bol Emilio Pucci ve yeşil elbiseleri konuşuldu..
Son olarakta Aylin Tahincioglu Jennifer Lopez'in uzun versiyounu giydiği kolları taşlı elbisenin minisini tercih etmiş.. Aylin Tahincioğlu'na mini Pucci'ler yakışıyor..
Hatırlarsanız geçtğimiz sezonda Rihanna'nın da üzerinde gördüğümüz Pucci'nin mavi mini bir elbisesini giymişti...
Tahincioglu elbisesini tamamladığı gold stilettoları ve clutchı son derece uyumlu,saç ve makyajı ayarında..
J-Lo'da olağanüstü: ) Sonuç olarak iki isimde hakkıyla taşımış diyebiliriz..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

aylin tahincioglunun bacaklari cok kalin bence kesinlikle oda uzun giymeliymis

BasakY dedi ki...

jennifer lopezin latin güzelliğinin yanında aylin tahincioğlu hem çok sönük hemde iri kalmış sanırım vücudunun en kalın yeri bacakları çünkü üst bedeni gayet ince gözüküyor

nihan dedi ki...

Aylin tahincioğlu hayranıyım ama jlo işi bitirmiş jlo elbiseyi uçurmuş nokta bitti!!:))

melıke83 dedi ki...

jlodan sonra bu elbiseyi giymek cesaret ister sahsen ben giymezdim,ayrıca aylin tahincioglunu fazla abartılı buluyorum frapan bir havası var.

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız,
Bu bacaklara ince diyemeyiz ama kalın demekde haksızlık olur yani :)

Cansu Cakir dedi ki...

Basakcım
Evet ama J-Lo'nun yanında kim olsa sonuk kalır :)
dediğin gibi bacakları ustune gore daha iri Aylin Tahincioğlu'nun ama cook da kalın değil bence..

Cansu Cakir dedi ki...

Nihan
Sana katılıyorum J-LO 10 numara taşımış ama Aylin Tahincioğlu'da gayet iyi bence..

Cansu Cakir dedi ki...

Melike,
Bende bazı kıyafetlerle senin dediğin gibi frapan buluyorum ama burda hosuma gitti.. Bu sacıda ona cok yakıstırıyorum tonu,boyu gayet yakısıyor bence

emel dedi ki...

emilio pucci'nin bu elbisesinin kısasını da ilk defa görüyorum. aylin tahincioğlu'nun acaba beğendiği elbiseleri biraz değiştirip yaptırdığı bir terzisi mi var? mesela bunda da kol taşları da çok farklı

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...