14 Kasım 2011 Pazartesi

TEBRIKLER CENGIZ ABAZOGLU

Turk tasarımcılarının Hakaan'la başlayan yurdışı serüveni Cengiz Abazoğlu ile devam ediyor..
Geçtiğimiz günlerde yapılan CMA Müzik ödülleri gecesinde ise ünlü şarkıcı Carrie Underwood tam 11 kıyafet giyerek adeta defile yaptı.. Dünyaca ünlü tasarımcılara ait 11 kıyafetin 2 tanesinin Cengiz Abazoğlu tasarımı olması (Cengiz Abazoğlu tasarımlarını her zaman beğenmememe rağmen) beni çok gururlandırdı..
Ilk giydiği pembe taşlı elbisesinin enine çizgileri bana ilk bakışta biraz Hakan Yıldırım'ı hatırlatsada asimetrik kesimi ve üzerindeki pul-payetle farklı ve hoş bir tasarım diyebilirim..
Ikinci giydiği beyaz elbiseyi çok beğendim,daha önce farklı markalarda benzerlerini görmediğimiz tamamen alışılmışın dışında özgün bir tasarım..Asimetrik kesim yer yer kristal taşlarla süslenmiş bu elbise Underwood'a çok yakışmış.. Bu goruntusunde en çok hoşuma giden noktalardan biri ayakkabı tercihi oldu
gümüş-siyah bilekten bağlı stilettoları elbiseyle inanılmaz bir bütünlük göstermiş..

5 yorum:

nihan dedi ki...

Cengiz abazoğlu'nun birbirine benzeyen elbiselerinden gına gelmiş durumda çoğu elbisesi vitrinde görebileceğimiz türden hayal gücü yok bence modacıların hayal gücü yüksek olmalı çünkü onca elbise görüp ona benzemeyeni dikmek yeni şeyler düşünmek ancak hayal gücüyle olur.Ama kendisini tebrik ederim özellikle sağdaki elbiseyi beğendim sıradanın üstünde:))))

Adsız dedi ki...

ben iki elbiseyide begenmedim
ilki herve lever cakması fazlasıyla

Cansu Cakir dedi ki...

Evet Nihancım dediklerine aynen katılıyorum zaten bende belirttim benzer düşüncelerimi:)
Ilk elbise sıradan ama ikinci en azından farklı ve pek gorulmemıs bır tasarım..
Yabancı tasarımcılardada bırbırıne benzeyen o kadar cok parca oluyorki.. Adsız okuyucunun kullandıgı cakma lafı bana cok argo ve agır gelıyor o yuzden her zaman dozunda elestırıden yanayım..

Adsız dedi ki...

dedıklerıne katılıyorum ve eklemek ıstıyorum cengiz abazoglunun bıraz alısılmıs cızgısınden sıyrılıp daha orjınal tasarımlara yer vermesı lazım ıkıncı elbıse gıbı
Hakaan aldı basını gıttı cunku farklı bır cızgısı var rtw parcaları cok hos

Adsız dedi ki...

cansucum anlamadım?düşüncelerimi belirttim demişsin.birilerinin düşüncelerini kendime uygun gördüm ve belirttim olsa daha doğru olmaz mıydı?senden hiç beklemezdim desem yalan olur valla.kusura bakma ama bu postun %98'i aynı olan bir postu birkaç gün önce okudum.

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...