14 Ocak 2012 Cumartesi

GÜZEL CHANEL ÇİRKİN CHANEL

Critics Choice Awards'la ilgili genel bir post yapmak yerine gözüme çarpan kişileri ayrı ayrı değerlendirmek istedim..
Chanel elbiselerinin birçoğu benim için çok güzeldir fakat bazen giyerken oylesine hatalar yapılıyorki beğenmek mümkün değil..
Michelle Williams'ın üzerinde gördüğümüz krem ve siyah renklerdeki Chanel Resort 2012 koleksiyonuna ait elbise bence herşeyiyle dört dörtlük..Williams'ın görüntüsünde beğenmediğim iki nokta oldu biri saçı diğeriyse daha küçük ve kibar bir model olması gereken çantası.. Ama elbiseyi taşımasını değerlendirirsek hem yaşı hemde vücudu itibariyle kusursuz..
 Gelelim 14 yaşındaki Chloe Moretz'e..
Bu yaşta bir genç kızın giyebileceği binlerce yaşına uygun elbise varken neden böylesine klasik bir tercih yaptığını çözemedim...
Aslında elbiseyide çok beğenmedim fakat daha ileri yaşlarda iyi taşımış birinde görürsem fikrim tamamende değişebilir :)
Henüz vücudu tam oturmamış,14 yaşında bir genç kızın dizinin altı,siyah ve füme renklerindeki bu elbiseyi giyerek demode olmaktan ileri gidememiş.
Ayakkabılarını bence konuşmaya dahi gerek yok..

2 yorum:

Scelines dedi ki...

Cok guzel yorumlamissin kesinlikle 14yasa uygun bi secim olmamis

Cansu Cakir dedi ki...

Scelines
Tesekkur ederim,aynı seylere dusunmemıze sevındım :)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...