23 Şubat 2012 Perşembe

İLKBAHARIN EN GÜZEL HABERCİSİ: SİREN ERTAN

Ilkbahar ve yaz aylarında hiç şüphesiz en sık göreceğimiz trend çiçek desenleri ve farklı desenlerin bir arada kullanılması..
Siren Ertan Çarmıklı Givenchy Resort 2012 koleksiyonundan 
benimde en beğendiğim gömlek ve eteği giymiş bununlada kalmamış 
favori çantalarımdan Celine Box'ın en sevdiğim rengini kullanmış :) 
Ayakkabı konusunda nude renk gibi daha açık bir tercih yapsaydı daha mı iyi olurdu diye düşünmeden edemedim ama sonuç olarak ortaya mükemmel bir görüntü çıkmış.
Yaptığı bu güzel seçimle,saçıyla-makyajıyla Siren Ertan'ı sıcak havaların ve yaz trendlerinin en güzel habercisi seçiyorum :)

9 yorum:

fazılhan dedi ki...

Bence de çok hoş :) Ayakkabı konusunda ben de başka bir blogda gördüğümde nude düşündüm ama çok sırıtır gibi geldi bu renk çok daha uymuş bence Celine box'ı ile de :)

Adsız dedi ki...

bencede ayakkabı olmamıs ama nude olsa o da cantayla uymazdı,bence canta ve ayakkabı secımı ıkısıde yanlıs

melıke83 dedi ki...

siren ertanın güzelliğne diyecek söz bulamıyorum birde öyle şeyler giyiyorki hayran hayran bakıyorum

Adsız dedi ki...

bence ayakkabı ve çanta rengi çok doğru herhangi bi uyumsuzluk göremedim

mina dedi ki...

ben bu desen karışımları modasından uzak kalıcam heralde :p başkasının üzerinde görünce pek yadırgamıyorum hatta beğeniyorum ama kendimi böyle bir yoğunluğun içinde düşünemiyorum

BasakY dedi ki...

harika!! resmen soz bulamıyorum diyecek,biraz defileden copy paste olmuş ama çok yakışmış taşımakta en önemlisi değilmi zaten

NİNO dedi ki...

Siren'i çok hoş buldum gerçekten..Ayakkbı tarzı ve rengi bende de soru işareti ama diğer detayları sevdim..

Sevgiler Nino
http://ninostudio.blogspot.com/

nihan dedi ki...

Bütünüyle çok şahane olmuş bana kalırsa. Yaşasın bahar geliyor yaz geliyor dedirtiyor bize )))

scelines dedi ki...

kiyafet tek kelimeyle muhtesem her yerde cicekler olsun yazin ama mumkunse Givenchy cicekleri olsun:)Celine cantaya zaten bi sey demeye gerek yok her rengi ayri guzel

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...