12 Şubat 2012 Pazar

İYİ KATE KÖTÜ KATE

Uzun zamandır ihtiyacımız olan farklı bir çekim işte karşınızda!
Çok heyecan verici değil mi?
W dergisinin Mart 2012 sayısının kapağını süsleyecek olan Kate Moss Steven Klein'in objektifinin karşısına geçmiş ve olağanüstü bir çekim ortaya çıkmış!
Kate Moss alışılagelmiş basmakalıp kıyafetlerle kapak olanların aksine 'Ben yaptım mı böyle yaparım' der gibi :)
Derginin kapağı içinse iki farklı Kate Moss yaratılmış,iyi Kate ve kötü Kate :)
Iyi Kate masum bir gelin gibi üzerinde beyaz dantel Vera Wang elbiseyle kapaktaki yerini alırken
 kötü Kate ise siyah Gucci ipek bir elbise ve koyu renk rujuyla vamp bir havada 
kapaktaki yerini almış!




  

7 yorum:

Adsız dedi ki...

nasıl bir kadındır bu her şekle her ruh haline hemen girebiliyor bayılıyorum hertürlü:)

BasakY dedi ki...

steve i ilk defa duyuyorum ama ellerine saglık cekimler cok cool

arzkoc dedi ki...

evet kate i çok beğeniyorum ama ben bu fotoğraflarda ıllumınatı simgeleri görüyorum:)

fazılhan dedi ki...

Böyle tam benim tarzım değil ama çok hoş :) ben de kim yayınlıcak diye bekliyordum teşekkürler :) Kate dehşet :)
~
@arzkoc illumunati'yi severim :D kapının camı göz'e benziyor dimi? Ve asıl Versace for h&m tam illumunati'yfi Donnatella'nın gözü üçgendeydi falan.

arzkoc dedi ki...

evet kapıdaki horusun gözü gibi,tema ıllumıtayı fena çagrıştırdı bana,Kate'in makyajı,saçı,baphomet boynuzu,kartal kanadı falan:)

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız
Bir gazetede Kate'in yüzünü bir ressamın boş tuvaline benzetmişler,nasıl boyarsan oyle oluyor diye :)

Cansu Cakir dedi ki...

Fazılhan ve Arzkoc
Ne kadar güzel bir tespit yapmışsınız,bende tekrar resimlere bakınca size fazlasıyla hak verdim :)))

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...